Loading...
Latest full text publications
-
-
-
Esteban Villalobos, Mar Pérez-Sanagustin, Cédric Sanza, André Tricot, Julien Broisin. Supporting Self-regulated Learning in BL: Exploring Learners’ Tactics and Strategies. 17th European Conference on Technology Enhanced Learning Educating for a New Future: Making Sense of Technology-Enhanced Learning Adoption (EC-TEL 2022), EATEL : European Association of Technology Enhanced Learning, Sep 2022, Toulouse, France. pp.407-420, ⟨10.1007/978-3-031-16290-9_30⟩. ⟨hal-03784148⟩
-
Mar Pérez-Sanagustín, Ronald Pérez-Álvarez, Jorge Maldonado-Mahauad, Esteban Villalobos, Cédric Sanza. Designing a Moodle Plugin for Promoting Learners’ Self-regulated Learning in Blended Learning. 17th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2022), Sep 2022, Toulouse, France. pp.324-339, ⟨10.1007/978-3-031-16290-9_24⟩. ⟨hal-03805432⟩
-
Rialy Andriamiseza. Implanter un processus d'évaluation formative : le défi de l'explicabilité. 9èmes rencontres Jeunes Chercheur.e.s en Environnements Informatiques pour l’Apprentissage Humain (RJC EIAH 2022), ATIEF (Association des Technologies de l’Information pour l’Education et la Formation), May 2022, Lille, France. pp.68-74. ⟨hal-03894424⟩
-
-
José A Ruipérez-Valiente, Thomas Staubitz, Matt Jenner, Sherif Halawa, Jiayin Zhang, et al.. Large scale analytics of global and regional MOOC providers: Differences in learners’ demographics, preferences, and perceptions. Computers and Education, 2022, 180, pp.104426. ⟨10.1016/j.compedu.2021.104426⟩. ⟨hal-03531074⟩
-
Pierre Bellet, Rémi Venant, Chrysta Pélissier, Stéphanie Mailles, Julien Broisin. Analyse des processus d'entraide dans le cadre d’un laboratoire virtuel et distant pour l'apprentissage de l'informatique. STICEF (Sciences et Technologies de l'Information et de la Communication pour l'Éducation et la Formation), 2021, Numéro spécial : Technologies pour l’apprentissage de l’Informatique de la maternelle à l’université, 28. ⟨hal-03618209⟩
-
-
Documents
50
Distribution per document type